Dag 17

9 juni 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Jeetje, wat moeten we nu nog typen... alles valt wat in het niet na die  prachtige therapietijd. Het speelt nog steeds door onze koppies. Zojuist de USB-stick van het CDTC bekeken. Dan houden we het niet droog. Prachtige foto's van Hidde tijdens de therapie, samen met Imre op het dock, Imre bij het Siblingprogramma en de familyswim. Ook staat de film over Hidde erop!

Vanmorgen hadden we er 2 wakker om 5u... dat was niet de bedoeling, haha. "Gedwongen" tot verder slapen. En dat lukte t/m 8u. Rustig aan gedaan: ontbijten, zwemmen en lezen. Tegen 11u naar Playa Cas Abao gereden. Eer dat je Willemstad uit was vanmorgen, pfieuwww. Weekend drukte.

Bij veel stranden in Curaçao denk je...hier in dit gebied kan geen mooi strand liggen. Soms door troep, door onverharde of kapotte wegen of door slechte bewegwijzering, maar dan... je parkeert gewoon naast het strand en belandt echt in de caribbean. Mooi wit zand strand, heldere zee, palmbomen met kokosnoten, parasols van bladeren, Alleen was er, volgens onze 3 fervent snorkelaars, bij dit strand weinig te zien onder water. Ze zijn te verwend... hier de middag vertoefd. Er was geregeld bewolking, maar als de zon er was...aijai fel!

Daarna thuis nog gezwommen en pannenkoeken gegeten. Om de avond af te sluiten met het Mega Mindy kwartet 😂. Dat vindt Hidde prachtig. We zien echt al wat meer alertheid. En nog gezongen en Hidde gedanst. Bij het slapen gaan vroeg hij hoe laat het vliegtuig vertrekt want hij mist Herkie (onze parkiet). Nog even wachten vriend... eerst nog 2 dagen volle bak genieten!

1. Oma yvonne:
    9 juni 2019
    Oh wat gaat de tijd snel en wat een mooie verhalen van jullie ! Ik zal de morgens dat ik als eerste op phone kijk missen ! De dagen zullen anders zijn maar wel met de wetenschap dat jullie dichtbij zijn!
    Geniet nog even samen!
    Dank voor de vele ontroerende mooie gave en humoristische kijk op jullie verblijf daar en hoop dat de doelstelling voor Hidde een beetje benaderd is!!!
    Goede reis terug , en God bless you!!
    Liefs🐬💋
  2. Oma Ans:
    9 juni 2019
    Jazeker, die Hidde zal zijn Herkie missen. Maar omgekeerd is dat ook zo! Dus we vrolijker hem zoveel op als mogelijk. Nu geniet hij van een stukje komkommer en een schijfje appel. Lijkt ons dat hij daarvan thuis ook geregeld geniet als je hem zo smakelijk ziet eten. Zeg maar tegen Hidde dat Herkie op tijd naar huis terugvliegt en woensdagmorgen dol enthousiast tekeer zal gaan wanneer vier ‘bruintjes’ thuiskomen.
  3. Dolphins4Teun:
    10 juni 2019
    Wat gaaf dat de foto’s zo mooi zijn, wij hebben ze nog niet gekeken. Maar zodra we terugdenken aan alles en alle vooruitgang houden we het hier ook niet droog. Wat een droom ervaring voor ons allemaal! Zo fijn dat Hidde ook vooruitgang heeft geboekt. XXX