Welkom op mijn reisblog!

20 mei 2019

1. Reislogger:
    20 mei 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Roos:
    Wat leuk
  3. Roos:
    21 mei 2019
    Veel plezier we gaan jullie missen XXXroos😘
  4. Nicolette van der Velden:
    21 mei 2019
    Hallo hidde. Wat fijn dat ik je avonturen zo mag meemaken. Ik wens jou en je ouders en zus een hele mooie tijd op curaçao. Doe je de dolfijntjes de groetjes van ons?
  5. Fam Vermeer:
    21 mei 2019
    Wat een spannende tijd voor jullie! Wij zijn zeer benieuwd naar jullie belevenissen. Een hele goede reis namens ons allemaal en tot snel weer! Xxx
  6. Aart:
    21 mei 2019
    Mooie en spannende reis, veel succes en plezier
  7. Babette:
    Veel plezier
  8. Ike 💋:
    21 mei 2019
    Veel plezier op curacao xxxxxike
  9. Magret:
    21 mei 2019
    Mooi dat jullie nu deze reis kunnen gaan maken 😃
    Goede reis en veel succes x
  10. Kathlin:
    21 mei 2019
    Een spannend avontuur voor jullie allemaal! Mooi om dit zo samen te delen. Heel veel succes en vooral ook veel plezier! 🍀❤️ X Kaat
  11. Janneke:
    21 mei 2019
    Geniet, leer en kijk je ogen uit. 😘
  12. Oma Ans:
    23 mei 2019
    Hoi Hidde, nog ruim anderhalf uur voor jullie in Willemstad landen. Al veel blauwe oceaan gezien, maar zeker nog geen dolfijnen? Hopelijk is de reis rustig verlopen en kun je binnenkort met je 'huiswerk' beginnen. Groetjes van oma en opa
  13. Oma Ans:
    23 mei 2019
    Krijg net van KLM bericht dat jullie zijn geland, na een rustige vlucht en mooi op tijd.
    En nu gaan jullie je woninkje opzoeken en afspraken maken. Veel succes daarmee! En vanavond al je eerste eiland-frietjes, jammie. Niet te veel aankomen daar.